Гарантія та сервіс

Купуючи техніку SMEG у нас, Ви отримуєте сертифікований товар із відповідною офіційною гарантією – 2 роки від виробника. Вся побутова техніка супроводжується безплатним підключенням. Для підключення техніки Ви викликаєте спеціалістів із сервісних центрів у Вашому місті. Дані СЦ SMEG по всіх містах України вказані в гарантійному талоні та наведені нижче. Гарантія виписується після передачі товару покупцю. При цьому покупець повинен переконатися в цілісності товару, його комплектації та перед початком використання ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації придбаного виробу. Ризик пошкодження виробу переходить до споживача з передачі товару. Гарантійне обслуговування має на увазі безкоштовну заміну деталей, що вийшли з ладу, протягом дії гарантійного терміну у разі дотримання правил експлуатації споживачем.

Офіційна Гарантія від виробника на всю техніку SMEG – 2 роки.
Технічна підтримка:
Тел. (044) 298-00-50

​Також у Вас є можливість, за бажанням, продовжити Гарантійний термін на техніку ще на 3 роки за додаткову плату.
Переваги додаткової гарантії:
Універсальна технічна підтримка
Додаткові 3 роки гарантії на техніку Smeg
Безкоштовний виїзд фахівця
Прохання для розрахунку вартості розширеного сервісу звертатися до адміністрації SMGLINE

Сервісні центри з техніки SMEG:

Місто

Адреса

Контактні телефони

Київ

"Побуттех-сервіс"

вул. Сагайдачного, 12

044-298-00-50,

067-238-30-99.

Київ

ТОВ "Аматі-Сервіс"

вул. Бориспільска, 9 корп. 57

044-369-50-01,

044-369-50-30.

Київ

"СЦ РАВІС"

вул. Героїв Дніпра, 2А

0-800-504-504,

044-540-49-40.

Біла Церква

СЦ "Атлант Сервіс"

вул. Фастівська, 28

0456-36-15-28,

095-271-99-39.

Вінниця

ТОВ "Скормаг-сервіс"

пр. Юності, 16

0432-46-43-93,

0432-46-82-13.

Дніпро

СЦ "ЧП Косенко"

вул. Караваєва, 2А

0562-34-23-91,

0562-34-23-92.

Житомир

"Євросервіс"

вул. Домбровського, 24

0412-47-07-42,

093-461-95-96.

Запоріжжя

"Альфатехноцентр"

вул. Дзержинського, 83

061-212-03-03,

061-212-03-03.

Івано-Франківськ

"Мегастайл"

вул. Незалежності, 179-б

0342-72-27-22,

0342-77-33-22.

Ізмаіл

"СЦ Єкран"

вул. Бесарабська, 27

04841-22-237,

04841-63-453.

Кривий Ріг

"Будтехсервіс"

вул. Тинка, 24

056-409-42-70,

056-409-42-74.

Кременчуг

"Єксклюзив-сервіс"

вул. Халаменюка, 10

0536-78-02-35,

0536-74-00-47.

Львів

"Росімпекс"

вул. Панаса Мирного, 24А

032-270-30-44,

032-295-50-28.

Львів

"Трансбудсервіс"

вул. Винниченка, 30

032- 297-55-88,

032-297-55-57.

Луцьк

"Сервіс Майстер"

пр. Перемоги, 24

0332-78-56-25,

0332- 23-14-42.

Миколаїв

"Євросервіс"

вул. Велика Морська, 30/1

0512-37-77-97.

Одеса

СП "Транс Сервіс"

вул. Новосельського, 64

048-777-11-40,

048-786-01-63.

Одеса

СЦ "Асервіс"

вул. Генерала Бочарова, 60

048-711-99-09,

 048-755-11-11.

Полтава

"Промелектроніка"

вул. Пролетарська, 22

0532-57-21-66,

0532-57-21-64.

Прилуки

ТОВ "Аматі-Сервіс"

вул. Київська, 371А

04637-5-39-82,

050-355-15-68.

Харків

СП "Транс Сервіс"

вул. Іванова, 24

057-714-24-72,

057-766-04-18.

Харків

"Діса-Сервіс"

пр. 23 Серпня, 1

057-343-87-39,

057-343-87-39.

Хмельницький

ТОВ "Прелюдія"

пр. Миру, 62А

0382-72-01-08.

Суми

"Техносервіс"

вул. Кірова, 8

0542-78-81-56.

Тернопіль

"Вектор Сервіс"

вул. Ломоносова, 43

0352-42-42-84.

Ужгород

СЦ "Практика"

вул. Легоцького, 3

0312-65-55-55,

0312-65-55-55.

Херсон

"Артіс"

вул. Котовського, 4

0552-42-43-93,

0552-49-24-03.

Черкаси

"Ремпобуттехніка"

вул. 30 років Перемоги, 15/1

0472-63-66-66,

0472-38-52-11.

Чернігів

СЦ "Лагрос"

пр. Миру,180А

0462-72-48-72,

0462-72-49-49.

 

Інформація про сервісне обслуговування побутової техніки SMEG:
Ви купуєте виключно надійну техніку безпосередньо у філії Smeg SPA на території України, а отже, захищені від невиконання зобов'язань щодо гарантійного ремонту протягом гарантійного терміну. У комплекті документів на товар йде докладна інструкція, пам'ятка – наклейка з енергоефективності приладу та книжка із загальною технічною інформацією. Звертаємо Вашу увагу на те, що при недотриманні правил експлуатації можливе зняття з гарантії. На весь товар розповсюджується гарантія виробника. У гарантійному талоні, який Ви отримуєте у комплекті документів з товаром, зазначені:
термін гарантійного обслуговування;
випадки, що не підлягають гарантійному обслуговуванню;
адресу та телефон гарантійної майстерні.

Встановлення та підключення:
Для безкоштовного підключення ми рекомендуємо звертатись до уповноважених сервісних центрів. Ви можете скористатися послугами будь-яких інших кваліфікованих спеціалістів за власні кошти або зробити це самостійно, скориставшись рекомендаціями Інструкції з експлуатації, проте виробник (продавець) не несе відповідальності за недоліки виробу, що виникли через його неправильне встановлення.
У безкоштовне підключення входить: виклик майстра в межах міста, в якому є сервісний центр SMEG (вартість виклику майстра поза межею міста обговорюється з сервісним центром та сплачується окремо покупцем за власний рахунок), стандартне підключення до підготовлених комунікацій з використанням матеріалів, що входять до комплекту приладу, встановлення виробу за рівнем, перевірка функціонування виробу. Стандартне підключення передбачає наявність у покупця справних вхідних запірних кранів, вентилів, захисних автоматів, заземлення тощо, при цьому відстань до точки підключення повинна відповідати вимогам виробника, контролюючих та експлуатаційних організацій. Всі інші супутні роботи, монтаж витяжок на стіну або меблі, повторні виклики та консультації, витратні матеріали, додаткове обладнання оплачуються покупцем окремо за власні кошти за домовленістю з сервісним центром.
Роботи зі зміни меблевих конструкцій не виконуються крім задніх стінок з ДВП. Кріплення конструктивних елементів меблів, у тому числі елементів дизайну та фасадів, не виконуються. Увага! З метою Вашої безпеки, встановлення (підключення) виробів, що працюють із використанням газу, проводять лише фахівці та організації, які мають відповідний дозвіл на проведення зазначених робіт. Усі прилади мають бути обов'язково заземлені. Незаземлені прилади потенційно небезпечні.
Виробник (продавець) не несе відповідальності за шкоду, заподіяну здоров'ю та майну споживача, якщо вона викликана недотриманням норм встановлення та підключення виробу.

Гарантійний ремонт товару:
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, покупцю необхідно звернутися до авторизованого виробником сервісного центру, при цьому необхідно пред'явити гарантійний талон на продукцію, де буде друк організації, що продає, з датою продажу. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні. Кожен виробник надає свою гарантію залежно від сервісної політики компанії і поширюється на матеріальні дефекти, що виникли з вини виробника.
Не підлягає гарантійному ремонту виріб із дефектами, що виникли внаслідок:
механічних пошкоджень під час експлуатації.
недотримання умов напруги живлення.
порушення правил експлуатації, що викладені в Інструкції з експлуатації.
Виріб знімається з гарантії у таких випадках:
якщо виріб має сліди стороннього втручання або спроба ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі.
якщо виявлено несанкціоновані зміни у конструкції або схемі виробу.



Copyright "SMGLINE". Інтернет-магазин побутової техніки SMEG .